Zadatak
Glavni zadatak bio je poboljšanje vidljivosti na internetu kroz kreiranje sadržaja i vođenje nastupa na Facebook i Instagram korporativnim stranicama.
Takođe, restrukturiranje Google Ads naloga bio je jedan od prioriteta kako bi se povećala efikasnost, broj poseta veb sajtu i maksimalno povećao broj konverzija (leads-ova).
Uspostavili smo vizuelni i verbalni identiteti i kreirali sadržaj koji smo promovisali na društvenim mrežama. Korišćenjem više vrsta Facebook i Instagram kampanja uticali smo na povećanje svesti o značaju čuvanja matičnih ćelija, povećanje broj pratilaca na društvenim mrežama i obezbedili kontinuirane kontakte (leads-ove) trudnica zainteresovanih za uslugu čuvanja matičnih ćelija.
Kompletno smo restrukturirali Google Ads kampanju. Izvršili smo detaljnu analizu tržišta i konkurencije i odabrali narelevantnije i najtraženije ključne reči koje se odnose na uslugu čuvanja matičnih ćelija. Prilagodili smo postojeće i napisali nove oglase, uključujući i kompletan set Google ekstenzija, kako bi bili sigurni da su svi oglasi relevantni i prilagođeni upitima korisnika.